Datastorm logo datan kerääminen

Meidän palvelut

Esimerkkejä web scrapingin eli web-kaavinnan tarjoamista hyödyistä eri tilanteissa

tutkimus datan kerääminen

Markkinatutkimus

Web-kaavinnan avulla saat paremman käsityksen kohdeyleisöstäsi ja ymmärrät markkinointikampanjasi keskeisiä alueita, kuten markkinointitrendianalyysiä ja markkinahintoja. Tämä auttaa sinua kehittämään loistavan markkinointistrategian.
tietokone datan kerääminen web scraping

Verkkokaupat

Tarvitset jatkuvasti tietoja uusimmista trendeistä, tuotteista ja ihmisten kiinnostuksesta niitä kohtaan. Tarjotaksesi kilpailukykyisen hinnan tuotteellesi, sinun täytyy tehdä hintaseurantaa. Web-kaavinta mahdollistaa jatkuvan valvonnan, ja saat reaaliaikaista tietoa esimerkiksi hintojen noususta ja laskusta.
question about datan kerääminen ja web scraping

Mielipidetutkimus

Kerää laajasti tietoa eri keskustelupalstoilta ja ryhmistä, jotta saat monipuolisesti tietoa siitä, mitä mieltä ihmiset yrityksestäsi ovat. Tällä tavalla voit nopeasti vastata asiakkaidesi tarpeisiin.
kiinteistö listaus datan kerääminen talo

Kiinteistönvälitys

Hyödynnä web-kaavintaa kerätäksesi nopeasti tietoa saatavilla olevista, myytävistä tai vuokrattavista kohteista.Esimerkiksi kiinteistönvälitystoimisto voi kaapia asuntomyyntilistauksia ja seurata hintakehitystä eri alueilla.
kaavinta suunnittelu web scraping

Ajankohtaista tietoa tarjoavat sivustot

Jos sivustosi tarjoaa ajantasaista tietoa esimerkiksi lainojen kilpailuttamisesta, sinun täytyy tietää minkälaista tietoa asiakkaat hakevat. Sen sijaan, että palkkaisit ihmisiä tekemään aiheesta tutkimusta tai kävisit itse läpi jokaisen keskustelupalstan ja -ryhmän, voit hyödyntää web-kaavintaan tarkoitettuja sovelluksia, jotka keräävät sinulle haluamasi tiedon hetkessä.
tuotekehitys web scraping datan kerääminen

Tuotteiden ja palveluiden optimointi

Menestyvien ja pitkäikäisten brändien pysyminen kiinnostavina edellyttää trendien seuraamista, jotta voidaan luoda tuotteita ja palveluita, joille on kysyntää.Kun palvelut vastaavat asiakkaiden toiveita, asiakastyytyväisyys säilyy, ja takaa jatkuvan myynnin. Web-kaavintaa käytetäänkin yleensä kuluttajien mielipiteiden sekä eri markkinatekijöiden tutkimiseen, jotta voidaan tuottaa sitä, mille on tällä hetkellä kysyntää.